Tiplijn: 06-19541384

Gewonde bij keukenbrand in Alblasserdam

0

ABLASSERDAM – In ouderencomplex De Wielen langs de Rijnstraat in Alblasserdam heeft dinsdag 5 december 2017 brand gewoed in een keuken. De bejaarde bewoonster bleef ongedeerd. Een hulpverlener die op het moment van de brand in de woning was, ademde tijdens een bluspoging rook in en moest daarom per ambulance mee naar het ziekenhuis.

De brandweer ontruimde tijdens de brand uit voorzorg enkele omliggende woningen. Het vuur, dat vermoedelijk door kortsluiting ontstond, was snel geblust.

Burgemeester Jaap Paans bedankt via Twitter alle hulpverleners voor hun inzet en snelle actie. “Erger is voorkomen. Gemeentebestuur leeft mee met getroffen bewoners,” aldus Paans.

Tekst: Alblasserdamsnieuws.nl

Dit kan u ook interesseren

Deel dit bericht: