Tiplijn: 06-19541384

Slapende man vergeet pannetje op het vuur in Gorinchem

0

GORINCHEM – De brandweer is donderdagavond met meerdere voertuigen uitgerukt naar de Van Goudoeverstraat in Gorinchem. Daar zou brand zijn ontstaan op de 6e verdieping van de flat. Ook zou er nog een persoon in de woning aanwezig zijn.

Bij aankomst van de brandweer bleek het te gaan om een keukenbrand. De mannelijke bewoner was volgens de Officier van Dienst van de brandweer even in slaap gevallen, terwijl er een pan op het vuur stond. Hierdoor sloeg de vlam in de pan. Toen de man wakker werd stond de woning vol met rook.

De brand was al uit bij aankomst van de brandweer. De ramen zijn opengezet om de woning te ventileren. De bewoner, die een verwarde indruk maakte, is opgevangen door ambulancepersoneel. De man hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Foto’s: Etienne Hessels

DSC00951 DSC00954 DSC00957 DSC00963

Dit kan u ook interesseren

Deel dit bericht: