Tiplijn: 06-19541384

Brand in Alblasserdam door vergeten eten in oven

0

ALBLASSERDAM – In een flatwoning aan de Nicolaas Beetsstraat in Alblasserdam is maandagavond 1 september brand ontstaan. Politie, brandweer en ambulance werden rond 19.10 uur opgeroepen, omdat buurtbewoners rook in de woning zagen. Onbekend was of er nog mensen binnen waren. De brandweer schaalde daarom vrijwel direct op naar ‘middelbrand’. Ter plaatse werd de deur van de woning in geramd.

Binnen bleek dat er niemand thuis was en dat er eten te lang in de oven had gezeten. De brand was snel onder controle. Nadat het huis geventileerd was, vertrokken de hulpdiensten. De Stichting Salvage komt later op de avond langs om de schade verder af te handelen. De eerste indruk van de brandweer is dat deze schade meevalt.

Tekst en foto’s: Peter Stam en Jeffrey Reit.

IMG_0166 (Medium) IMG_0173 (Medium) IMG_0178 (Medium) IMG_0180 (Medium) IMG_0187 (Medium) IMG_0194 (Medium) brand albld (4) (Medium) brand albld (5) (Medium) DSCF7013 DSCF7019 brand albld (6) (Medium) brand albld (7) (Medium) DSCF7026

Dit kan u ook interesseren

Deel dit bericht: